







BlackFox schreefColonVreemd, volgens mij krijgt de ventilator altijd even veel stroom en is het de weerstand die er voor zorgt dat hij op stand 1, 2 en 3 niet harder draait?
De tegendruk daalt kwadratisch met het toe
rental: 50 procent toerental geeft 50x50 pro
cent tegendruk. Tenslotte daalt het stroom
verbruik met de derde macht: 50 procent
toerental geeft 50 x 50 x 50% stroomverbruik.
Sander schreefColonKlopt. Stand 4 is vol aan. Zekering van 5 ampère meer plaatsen zou ik voorstellen.




Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.