'k heb hier nog een bus plastidip staan, helaas nog niet gebruikt. Was de bedoeling om mijn Honda badges zwart te spuiten er mee, maar het is er nog niet van gekomen.
Had nog een 2de bus en die heb ik aan een vriend gegeven, heeft het gebruikt en was er toch tevreden van. Enkel geen benzine op knoeien
Is ook makkelijk te verwijderen terug zonder schade. Ken er ook enkelen die het al gebruikt hebben voor velgen in de winter en het gaf toch geen problemen.