Dankjewel jongens
Het is me redelijk duidelijk, maar dan kom ik toch terug op mijn eerste vraag zoals hij bedoelt was.
Bevind zich dan ergens anders in de auto een kastje of stekker welk ik loskoppel, zodat ik helemaal geen alarm meer heb

, maar dat mijn centrale vergrendeling en de rest van electronica wel gewoon werkt
Misschien klink ik een beetje onvoorzichtig, maar dat alarm en dubbel beveiligen interesseert mij helemaal niets

Ik maak me niet zo snel druk om materialistische dingen.
Ik GENIET van mijn MGFke rijden en als ik s'avonds moe en voldaan terug kom van het zoveelste tourke

wil ik de auto gewoon afsluiten ( zonder alarm

) een pintje pakken

en s'avonds lekker slapen gaan

Mijn symbool is waarschijnlijk niet voor niets de GEKKO

( gelet op de eertse drie letters

)