

Carl schreefColonje kan de gevoeligheid van de alarmsensor afstellen.

MGTF2002 schreefColonCarl schreefColonje kan de gevoeligheid van de alarmsensor afstellen.
Dit vraagt om een How To.
En ik had ook graag geweten Hoe...
De mijne gaat veel te laat.
BVD


metjel schreefColonHet voordeel van die katten is dat we geen last van muizen en ratten hebben![]()
Wanneer je de claxons los trekt gaat het alarm in principe toch gewoon af en heb je s'morgens een lege accudus zo simpel is het niet.
Bruno ik heb ondertussen ook de dealer gebeld met dezelfde vraag.
Volgens hun kun je de bewuste stekker onder de speaker-bar niet los trekken, want het alarm is aan diverse andere functies gekoppeld en die vallen dan ook uit of heb jij dit al eens geprobeerd


Bruno schreefColonAls je geen verbruikers wil, ook even de knipperlichten lostrekken (of de zekering)...







Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.