




? Ik heb eigenlijk juist een TF gekocht om dit soort gezever niet voor te hebben 


Andros schreefColonAh, wat is er mis met een TF dan? Ik heb eigenlijk juist een TF gekocht om dit soort gezever niet voor te hebben
geef mij maar de hydragasunits, zonder enige twijfel. 


Carl schreefColonopgepast ! de bollen van een Throphy zijn wel degelijk anders dan die van een standaard F

willem schreefColonAls je spreekt van 'goed onderhoud van de veerbollen', wat versta je daar dan onder? Moet je af en toe de olie vervangen, gewoon visuele controle... ? Want om eerlijk te zijn, ik heb deze nog nooit nagekeken. Tot nu uiteraard.
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.