








, leek wel of ik naar top gear aan het kijken was.
Morsche schreefColonHey Bruno, mocht je een keer op Zandvoort komen racen of als de DNRT/Squadra Italia ook op Zolder rijdt laat het me dan weten.
Op eigen iniatief zal ik niet gauw naar Zolder komen aangezien ik in Noord-Holland woont vlak bij Jarno. Ver weg dus..




Ik miste de commentaarstem van Jeremy Clarkson eronder, zo professioneel ziet het eruit. En ach, dat natte weer of wegdek heeft ook wel iets British!Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.