Ik ben net terug van een weekje Elzas me de TF. Het was echt genieten. Het comfort pack dat gemonteerd werd combineert rijcomfort met goede wegligging. De vele haarspeldbochten werden met plezier genomen.
Ik ben ook tevreden over de soepelheid van de motor. Verbazend veel power in de lage toerentallen. En ondanks het zeer warme weer geen problemen met motortemperatuur. Zelfs tijdens bergritten bleef de temperatuur van koelvloeistof en olie onveranderd.
Een heel geslaagde vakantie dus met speciale dank aan ErikB voor de bijstand met raad en daad.
PS : mocht er iemand interesse hebben in een sportpack....ik heb eentje liggen
