

TF 135 Elegance / Midget

ErikB schreefColonHelemaal eens met John.....
verder kan ik er nog het volgende aan toevoegen: om de één of andere reden zijn er MFG/TF's waarbij de batterij na 2 weken leeg is, .



Brooklands schreefColonIs mijn conclusie op dit moment juist als ik zeg: even afwachten na hoeveel weken de accu te zwak is om de motor rond te draaien. Is deze periode kort dan zijn er allerlei lekstroompjes en is een druppellader zinvol.
Start de wagen na een week of zes tot acht nog zonder problemen dan gewoon op een mooie dag een rondje rijden om de accu bij te laden en het geld voor zo'n druppellader aan iets anders besteden?
TF 135 Elegance / Midget

Met 'verhoogd toerental' bedoelde ik ook niet het pedaal volledig indrukken (zoals sommige doen) maar eerder 'verhoogd stationair'. Ik hou zelf altijd 1500 - 2000 rpm aan.Bruno schreefColonBoven de 2500 toeren, gaat de alterantor niet meer stroom leveren,
Bruno schreefColonSterker nog, je moet de wagen eigenlijk zelfs niet starten, want de batterij van de startwagen is sterk genoeg als ze in een geode conditie verkeerd.
TF 135 Elegance / MidgetGebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.