02./ Kasper 1x (Ned)
03./ Rick 1x
04./ Etienne 1x
05./ Gerard 1x (Ned)
06./ Vanspeed 1x
07./ Gydotron 1x
08./ Sergio 1x
09./ Remieme 1x* (Bruno)
10./ Andros 1x
11./ Tandi 1x* (Bruno)
12./ Pablo_o2 (België)
13./ Schrokke (Bruno)
14./ Janmgf* (Bruno)
15./
Misschien ook gelijk maar even vermelden of ze naar Belgie/Bruno/Nederland verstuurd moeten worden!
Als de meesten naar Bruno gaan kan ik ze beter daar laten afleveren.
philipvanv schreefColon iets dat gewoon "nice to have" is, en waar ik momenteel voor mij geen meerwaarde in zie.
Niet helemaal waar, minder kantelen is minder belasting van je flex pipe.
@Remco, Ik kan ze bij B&G niet vinden op de site.






