









Kasper schreefColonMijn ervaring is dat de accu het bij koud weer (binnen in de garage) en een week of 3 niet gebruikt wel zo ongeveer leeg is. (hier en daar wat lekstromen alarm e.d.)
Je zou dan aan een druppellader kunnen denken.


Bruno schreefColon.


TF 135 Elegance / Midget
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.