Ik ben al een tijdje niet meer zo actief op het forum, als eerder en dat heeft als redem dat ik mijn F al een tijdje te koop heb moeten zetten. Door gezinsuitbreiding heb ik een praktische 3de auto moeten aanschaffen en is de F vrijwel niet meer in gebruik en heb ik deze dus ook geschorst.
Omdat ik de auto slechts 2 jaar geleden heb aangeschaft en ik er totaal aan werkzaamheden en aanschaf 13.000 Euro aan heb uitgegeven, ben ik op zoek naar wat advies van jullie. Eigenlijk wil ik de F niet verkopen, na alles wat ik eraan heb laten doen, omdat ik weet dat hij nu helemaal goed is, maar mijn vrouw vindt het onzin om 3 auto's te houden en hij vult de schuur nu aardig op.
Ik heb hem te koop gezet incl. alle werkzaamheden die eraan zijn gebeurd erbij beschreven hier:
http://www.autowereld.nl/mg/f/1.8i-vvc- ... tails.htmlZoals je ziet, staat hij niet voor de laagste prijs te koop en heb ik geen kijkers gehad tot nu toe. Aan de andere kant heb ik natuurlijk de prijs zo hoog gezet, omdat ik hem het allerliefste zou houden. Ik maak mezelf nog wijs dat de auto later meer geld waard gaat worden en ik tot die tijd er nog heel af en toe van kan genieten.
Ben erg benieuwd of jullie een soortgelijk dillema hebben en hoe jullie hiermee omgaan of mee om zouden gaan.