hoe kan ik dit

repareren,en dan doel ik vooral op de ring weer op zijn plaats zetten,kan zoals bij de f ook hier het glas losgemaakt worden??
iemand die mij hier een tip voor heeft
alvast bedankt en veel f genot.




.
ttdesign6 schreefColonIk neem aan dat het lampglas er gewoon af kan, de lamp moet in ieder geval uit te bouwen zijn. Even de voorklep optillen en kijken of er ook clipjes zitten










vespa schreefColonNieuwe :550€ per lamp!



Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.