BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
radio problemen
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    radio problemen

    door nasredinho » do mei 03, 2012 4:36 pm

    hoi,


    ik heb mijn radio proberen te installeren op mijn mgf en die doet het niet.
    je kan wel cds eruit en erin steken dus hij krijgt wel voeding maar display doet het bijvoorbeeld niet.
    het ligt niet aan de radio zelf want op mijn alfa rome werkt die wel en ook op andere wagens.
    voorlopig heb ik een andere radio in gestoken maar die leest geen mp3 cds, misschien weet hier iemand de oplossing?
    heb beetje zitten rond zoeken op de forum maar niks gevonden
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: radio problemen

    door Andros » do mei 03, 2012 4:58 pm

    Om welke radio's gaat het hier? Autoradio's horen standaard te zijn met ISO aansluitingen maar daar zijn wel zoveel uitzonderingen op dat het handig is om de pinout even na te lezen. Voor zover ik weet hebben onze MG's gewoon standaard twee ISO blokjes die volgens de standaard bedraad zijn. Als je radio hier iets anders van maakt zul je even een adaptertje moeten knutselen.
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    gille
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1223
    GeregistreerdCOLON ma apr 18, 2011 10:16 pm
    WoonplaatsCOLON as limburg

    Re: radio problemen

    door gille » vr mei 04, 2012 10:37 pm

    ik meen mij te herinneren dat je bij bepaalde radio's
    de constante voeding moet wisselen met de voeding
    na contact.(dit was het geval bij mijn vorige f in combinatie
    met een aftermarket autoradio. probeer eens zou ik zeggen.
    mg f Trophy 160 2001 83.000km.
    emgeeke voor als het nat mag zijn.
    ford C max voor het winkelen
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    Re: radio problemen

    door nasredinho » ma mei 07, 2012 1:16 pm

    gille schreefColonik meen mij te herinneren dat je bij bepaalde radio's
    de constante voeding moet wisselen met de voeding
    na contact.(dit was het geval bij mijn vorige f in combinatie
    met een aftermarket autoradio. probeer eens zou ik zeggen.


    ok zal eens proberen bedankt
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten