Als ik mijn mg start dan piept ie,(mijn man noemt het gillen) ik denk dat het een riem is (distributie?) Het is maar heel even en dan stopt het. Ik heb het wel eens gehoord bij andere auto;s in de straat.
Als het idd de distributieriem is (moet over ongeveer 8000km vervangen worden volgens mijn boekje) wat moet ik dan gelijk laten meevervangen?
Ik weet dat er al vaker over geschreven is, heb ook al wat gelezen maar wil het graag zeker weten.
Fijne dag et veel zon....hier (Ede) is het REGEN.....
Grtjes Marjo


Moest de waterpomp een jaartje later beginnen lekken moet je nogmaals de zelfde werkuren rekenen omdat dan ook weer de distributieriem moet gedemonteerd worden.
)kom ik nog regelmatig tegen aangezien ik meestal aan oldtimers en oude auto's werk en hier zitten ze dus wel degelijk nog op! 

