Omdat ik bijna jarig ben heb ik mijn familie zover gekregen om me te helpen mijn MG te upgraden.
Vorige week via de webshop van Mike Satur een aantal upgrades besteld zoals: Volledige PU set, wiellagers tbv achteras, beugel voor versnellingsbakkabels en nog wat andere dingetjes.
Daarnaast heb ik een veiling gewonnen op ebay; 225 pond voor nieuwe AP klauwen + remblokken. http://www.ebay.co.uk/itm/120892378049?ssPageName=STRK:MEWNX:IT&_trksid=p3984.m1439.l2649
Nu heb ik 16 inch multi spokes onder mijn MG, en heb ik begrepen dat ik spacers nodig heb om deze AP remmen te plaatsen. Welke maat moet dit zijn?? op Dieters pagina staat dat 1,5 mm voldoende is, maar op het forum heb ik gelezen dat bijvoorbeeld Thomas 5 mm spacers heeft. Wat is wijsheid? (ik heb geen zin in vijlen
Vr. Gr.
Ruben
PS wanneer ik alles thuis heb zal ik een projectpagina starten. misschien rollen hier ook nog wel wat How to's uit als hier vraag naar is.
PPS Had trouwens wel wat problemen met betaling met behulp van creditcard, op de laatste betaalpagina gaf de website een error. ik heb Mike hierover gemaild. Hebben meer mensen hier een probleem mee gehad?