Na 25.000 KM met mijn F te hebben gereden, kwam er plotseling een eind aan de rit! Resultaat: een gescheurde cylinderkoppakking.
Affijn, erger kon niet dacht ik totdat ik ook nog de fout maakte om dit bij de ALLERSLECHSTE MG Dealer van Nederland te laten reparen. (zo eentje die je niet graag ziet komen als je een Duits Kenteken hebt en de auto niet bij hem hebt gekocht!) <helaas had ik geen andere keus, omdat de eerste MG dealer in Dld te ver weg was!>
Reparatieduur; 1 week, kosten RUIM EURO 1600
Bij navraag bij 5 andere MG-dealers kwam ik tot de conclusie dat ik voor bijna EURO 600 bij de benen was genomen!
Ik heb een officiele klacht ingediend bij de importeur en deze stuurt mij naar lang getouwtrek met een kluitje het bos in! Ook een coulance aanvraag kwam niet aan de orde!!
Nu weet ik dat andere forums BOL staan van dit probleem en dat dit een wel zeer bekend euvel is bij de F.
Nu mijn vraag; wie van jullie heeft ditzelfde probleem ervaren en wat zouden wij hier collectief aan kunnen doen?
Mvgr,


