Eerste wat in me opkwam was om te kijken of er niet een draadje ergens los zit. Air vents eruit gewipt en er zitten 2 draadjes los. Een (hemels)blauwe (die eruit ziet alsof ie nog nooit ergens aan vast heeft gezeten) en een blauw witte (op de foto met dat gele ding eromheen). Verder zit alles vast.

Waar moet ik zoeken? Moet die blauw witte ergens in? Of kan het gewoon aan de radio zelf liggen? Dat lijkt me niet onwaarschijnlijk want het is een Sony uit het jaar kruik. Voordat ik een nieuwe koop wil ik eigenlijk weten of het probleem ook echt aan de radio zelf ligt of dat het een draadjes probleem is



