Meer mag minder zou ik niet doen!










ovi schreefColon
Verder is het een cilinderlager dus de druk komt niet op het lager zelf maar op het huis v/h lager dus het wiellager te strak aantrekken komt hier dus niet aan de orde!![]()

RemcovanKuilenburg schreefColonOok al heb je 15" deze ook gewoon 110 Nm of 120 Nm vast zetten. 70 Nm is echt veel te weinig.


ovi schreefColonWeet niet hoe dik die wielnaaf is maar bij onze Punto is deze meer dan 20 mm dik dus die ga je dus zeker niet over sleuren of beschadigen!![]()
Verder is het een cilinderlager dus de druk komt niet op het lager zelf maar op het huis v/h lager dus het wiellager te strak aantrekken komt hier dus niet aan de orde!![]()
En als je al eens een momentsleutel op 220 Nm gezet hebt weet je dat dit dus echt wel heel erg vast is en de meeste zullen zelfs een buis op hun momentsleutel moeten zetten om zoveel kracht te zetten!

Gebruikers op dit forum: 18 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.