




Drikje S1 schreefColonOeps, ik zie nu pas de antwoorden.
Zo hard mogelijk vastdraaien is niet altijd de oplossing, hierdoor kan een wiellager te strak aangedraaid zijn en te warm lopen tijdens het rijden en dus sneller slijten.
Ik houd het volgende aan.
Het lager en de wielnaaf plus moer zijn gelijk aan die van de Elise S1. Volgens deze handleiding dient de moer op 220Nm aangedraaid te worden.
Gr. Drikje S1










Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.