ben een beetje nieuw hier dus nog ff wenne
maar ik had eigenlijk een vraagje over het monteren van kuipstoelen
zijn er ergens passende onderstellen te krijgen of moet heel mijn orginele frame aangepast worden heb de stoel er nu uit maar word er zelf niet veel wijzer van en hoe zit het met die gordel spaners ,?,ik hoop dat jullie me kunnen helpen
oja en dan zal ik me ook nog even voorstellen ik ben kevin v 21 jaartjes jong rij in een mg tf van 2004 met (zoals op jullie forum gelezen ) een radicale jap vleugel erop en 17" velgen hardtop strakke klep lexus lichten
playstation 2 2 lcd schermen 2 maal 12inch rockford subs 4 kanaals versterker condensator sony headunit enz
uitgelopen hobby haha




TF 135 Elegance / Midget

