Oppompen F Noord-holland
  • Avatar gebruiker
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door Tukker » ma maart 05, 2012 6:11 pm

    voordat bedrag kun je heel vaak pompen. :lol:
    goodgoan Tom

    [b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door Rob » ma maart 05, 2012 9:06 pm

    Tukker schreefColonvoordat bedrag kun je heel vaak pompen. :lol:



    Dat dacht ik ook al :lol:
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door Blue Maniac » di maart 06, 2012 11:51 am

    Als je nog een adres zoekt in de buurt waar je snel en vakkundig geholpen wilt worden en door monteurs die nog liefde hebben voor de MG, dan kan ik ook zeker Minor Cars in Amsterdam aanraden.
    Na veel gezeur met zogenaamde oud MG dealers die alles voor geld willen doen, maar niet erg graag meedenken, ben ik hier keer op keer uitstekend geholpen. ik laat mijn wagen hier trouwens altijd op druk zetten op mijn eigen specificaties, (mgf.be gegevens) wel met lowering pins, met dank aan Bruno en de club.
    Ik heb eens op het punt gestaan mijn wagen te verschroten en er een koekblik van te maken omdat sommige garages echt geen verstand van de materie hebben en je laten staan met verkeerde info. Door de hulp en inzet van de mensen bij Minor Cars ben ik nu inmiddels eigenaar van een perfect rijdende MGF.
    Daarom verdienen ze wel een kleine vermelding dacht ik zelf en het is ook nog eens dichterbij voor je.

    Succes..... thumbsup
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door Blue Maniac » di maart 06, 2012 12:01 pm

    Heeft iemand eigenlijk ervaring met deze pomp?
    http://www.ebay.nl/itm/NEW-Hydragas-Hyd ... 27c32d6ec6
    Kost net zo veel als eenmalig oppompen bij de dealer. Ik begrijp natuurlijk dat dit niet de kwaliteit is die de dealers en/of sommige leden van het forum gebruiken. Maar voldoet het bij het normaal op hoogte brengen jaarlijks.
    De investering is het niet. Een soortgelijk exemplaar kost in Nederland trouwens vier keer dit bedrag.
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Oppompen F Noord-holland

    door RemcovanKuilenburg » di maart 06, 2012 5:06 pm

    Omgebouwde vet pomp ;-)
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    remcow
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 77
    GeregistreerdCOLON ma jan 24, 2011 9:57 pm
    WoonplaatsCOLON Monnickendam
    CONTACTCOLON

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door remcow » di maart 06, 2012 5:20 pm

    Ja staat ook bij Pauls parts voor het 4 voudige...
    maar ik heb nog niemand gehoord die kan bevestigen dat dit ook werkelijk werkt.
    MG-F Tahiti Blue 1998 117000km, Xenon kit 4300k,
    Rover 200 1.6 Eaton CVT Nightfire red
    Toyota Auris TS,Medium Grey
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door etienne » di maart 06, 2012 6:17 pm

    Is al verschillende keren de reveu gepasseerd maar er is niemand die er wat over kan vertellen.
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door etienne » di maart 06, 2012 6:22 pm

    etienne schreefColonIs al verschillende keren de reveu gepasseerd maar er is niemand die er wat over kan vertellen.


    Maar het mocht het resultaat geven zul je dit zeker erbij moeten pakken.

    http://www.ebay.nl/itm/Hydragas-Hydrola ... 2a19557556.
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door Blue Maniac » di maart 06, 2012 7:29 pm

    remcow schreefColonJa staat ook bij Pauls parts voor het 4 voudige...
    maar ik heb nog niemand gehoord die kan bevestigen dat dit ook werkelijk werkt.


    Juist, dat had ik dus ook gezien en voor het bedrag is het haast het proberen waard.
    Kunnen we lieden in Noord-Holland goedkoop volpompen. :P
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door Blue Maniac » di maart 06, 2012 7:32 pm

    etienne schreefColon
    etienne schreefColonIs al verschillende keren de reveu gepasseerd maar er is niemand die er wat over kan vertellen.


    Maar het mocht het resultaat geven zul je dit zeker erbij moeten pakken.

    http://www.ebay.nl/itm/Hydragas-Hydrola ... 2a19557556.


    Ik dacht dat voor het alleen oppompen deze set voldoende was. Kun je vertellen waarom je deze er bij moet hebben.
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door Bruno » di maart 06, 2012 7:34 pm

    Zoals reeds zo dikwijls gezegd hier : Goedkoop is veelal duurkoop ! In mijn ogen een beetje een "brol-oplossing".
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door etienne » di maart 06, 2012 7:44 pm

    Ik weet niet hoe het precies werkt maar het lijkt mij dat je die nodig hebt om het ventiel mee open- en af te kunnen sluiten tijdens de werkzaamheden om te voorkomen dat je lucht in het systeem pompt.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door Bruno » di maart 06, 2012 8:52 pm

    Er voor zorgen dat je zeker geen lucht in het systeem pompt, lijkt me één van de zwaktes van dit systeem.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Blue Maniac
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 69
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 12:52 pm
    WoonplaatsCOLON Oostzaan

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door Blue Maniac » di maart 06, 2012 10:13 pm

    Bruno schreefColonEr voor zorgen dat je zeker geen lucht in het systeem pompt, lijkt me één van de zwaktes van dit systeem.


    Daar kan ik mij iets bij voorstellen, echter, het is jammer dat er geen praktische ervaringen zijn met dit apparaat. In Engeland zijn wel wat ervaringen te lezen, hierin schrijft men dat de meter niet echt betrouwbaar is. Het werkt langzaam (vaak pompen) maar werkt blijkbaar wel.

    En zoals gemeld, Pauls parts bied hem ook aan, wel voor 4 maal de prijs, apparaat ziet er akelig gelijk uit.
    En dan, wat kost een goedwerkende dan. Met veel handelingen via de dealer (Belgie is helaas ook niet om de hoek) is de overweging van een aanschaf serieus te doen.
    To boldly go where no MGf has gone before.
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: Oppompen F Noord-holland

    door etienne » di maart 06, 2012 10:49 pm

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten