door Arno » wo feb 29, 2012 4:00 pm
Beste Jodc
Hier bij ons in Susteren zit een bedrijf dat doet in interieurbouw voor auto’s.
( Maken en vernieuwen van auto stoelen en banken )
Moet ff nazoeken hoe het bedrijf heet.
Heb er zelf eens leer gekocht voor een afdekhoes voor mijn zomerdak mee af te dekken. Kreeg het gewoon bijna voor niets mee.
Hij heeft me toen ook een autostoel laten zien waar die mee bezig was, moet zeggen stukje vakwerk.
Stuur eens een foto van jou probleem, dan zal ik eens gaan navragen voor jou wat dit aan kosten met zich meebrengt.
Alleen gent is natuurlijk geen klein stukje hier van daan.
Met vr Arno
MG TF115 - 2005 platinum