door Martine » zo jan 15, 2012 6:36 pm
Kan er mij iemand iets vertellen over het probleem dat ik heb met het rechter slot van mijn TF ? Wanneer ik het open met de afstandsbediening(manueel ook trouwens) maakt het een akelig krassend geluid . Bij sluiten een fluitend geluid ( er is dus wat afwisseling

) onlangs weigerde het slot ook dienst, ik moest het verschillende keren open en toe doen vooraleer hij werkelijk open ging. Mijn garagist die niet zo erg gemotiveerd meer is (Lier, maar ik noem geen namen) vraagt daar 300 euro voor en beweert dat het regelmatig voorkomt. Klopt dat of is er een eenvoudiger ( en goedkopere) oplossing?
Bedankt voor enige info
Grtjs
Martine
that MG gives me much less than 50 , beter dan rimpelcremes , anyway !!!!