Daar bleek een slang lek te zijn. vlak bij het verbindingsstuk. Heeft hij afgeknipt en weer opnieuw bevestigd maar hij zei dat ik wel een nieuwe slang moest bestellen. Nu is het de hoe die slang heet en waar ik dit kan doen.
Op de volgende foto zie je het bovenstuk van de slang. Zoals hij het uitlegde gaat het om het volgende stuk: Die dikke slang die je ziet die loopt naar onder en daar zit een klein slangetje aan die naar de kachelradiateur loopt.. Gaat van een dikke slang naar een dunne slang en die dikke slang loopt door. En het gaat dus om dat kleine slangetje.
Dus ik hoop dat jullie begrijpen wat ik bedoel.
http://www.freebits.nl/images/140Slang_auto_tn.jpg




