




Remieme schreefColon Zijn het niet de lagers en/of wheel hub? Dit is een heel wat bekender probleem.

) geen last meer van!




luigi1515 schreefColon@ Bruno: ja echt helemaal top. Ik hoefde maar te zeggen dat ik voelde dat de auto trok en je wist meteen wat het probleem zou kunnen zijn. Nu heb ik er inderdaad geen last meer van en ondanks dat het niet zo'n groot probleem is verhoogt het 't rijplezier enorm. Mijn probleem is dus opgelost. Kun je aangeven welke rubbers je hebt vervangen en welke speling jij bij mij hebt gereduceerd (indien je het nog weet)? Dan heb ik dat voor mijn eigen administratie en dan weet robkruis waar hij op moet letten. Wellicht heeft hij hetzelfde probleem?

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.