



Hallo Heren, ik ben zelf 1,88 en ken het probleem niet meer. Mijn zitting was in de overgang van stof naar leer los gelaten. Dus stoelen eruit en naaien maar. Ik heb toen ook van de gelegenheid gebruik gemaakt de stoel te demonteren. Het zitvlak heb je zo in je hand. Bij mijn vrouw uit de la een broodmes gepakt en vrolijk zo'n 3 cm van de onderkant van het polystireen gezaagd. Super. Een verlaging naar mijn zin en nog meer zijdelinkse steun. Dat is nu 2 jaar geleden. Ik heb er nog geen spijt van.



Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.