Na mijn F weer eens grondig gepoetst te hebben zag ik een miniscuul bobbeltje/wratje bij het linker achterwiel bij de achterbumper. Ditkomt wel vaker voor heb ik gezien. Ik wil dit zo snel mogelijk weg hebben, het is nu alleen zichtbaar als je er met je neus op zit maar het zal ongetwijfeld groter gaan worden. Hoe kan ik dit het beste aanpakken?
Het schuur en lakstift verhaal heb ik al eens toegepast met een niet bevredigend resultaat Ik ben benieuwd of er andere opties zijn dan een dat of een andere mgf kopen Zo niet dan moet ik de boel maar door een bedrijf laten fixen. Alternatieven zijn zeker welkom!
Laatst bijgewerkt door 1 op Kachel, in totaal 0 keer bewerkt.
Als je zelf handig bent en je weet hoe het moet kan je alles opschuren en het gat dichten, waarna je evt alles bij laat spuiten. Heb je er geen verstand van zou ik het gewoon in de garage laten doen
Het zal dan dus hoe dan ook geschuurd moeten worden e.d. en later bijgespoten. Ik heb er zelf geen ervaring mee maar ik zou denk ik even langs de garage kachelen