door jantje » ma aug 29, 2011 9:23 am
Welkom op het forum.
De koelvloeistof temperatuur moet op 1 streepje onder het midden staan als de motor op warm is en daar blijven. Dit gaat tamelijk snel als er geen wijzigingen zijn aangebracht aan het systeem.
Toch best de zaak controleren (verlies je koelvloeistof ? hoe zit het met de olie en de olietemperatuur ?)
vind je plasjes kloeivloeistof onder de wagen na een tijd stilstand?
Veel succes met de zoektocht
Brooklands F van 1998
geoptimaliseerd met LLW-kit, lowering pins en K&N luchtfilter
Daily: Jaguar XE