BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1
koelvloeistof
  • mich43l
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON vr aug 26, 2011 7:11 pm

    koelvloeistof

    door mich43l » za aug 27, 2011 4:57 pm

    hallo allemaal,
    vorige week heb ik een MGF gekocht uit 1999 (maart)
    met 82000 KM gereden. *heb even geen foto's maar die zal ik proberen erbij te voegen*
    Nu wil het 'probleem' dat als ik 140/150 op de snelweg rijd de koelvloeistof meter 2 of 3 streepjes boven het midden streepje gaat. als ik weer terug ga naar de 120 zakt de koelvloeistof temperatuur weer tot het middelste streepje (of er net iets onder)
    Ik heb gister koelvloeistof bij gevult en nu lijkt de temperatuur minder snel te stijgen
    (hooguit tot 1 streepje boven het middelste) weten jullie wat een beetje normaal is bij een MGF? (er staat nml. ook geen temperatuur aanduiding op mijn klokje?)

    Met vriendelijke groet,

    Michael
  • mich43l
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 2
    GeregistreerdCOLON vr aug 26, 2011 7:11 pm

    Re: koelvloeistof

    door mich43l » za aug 27, 2011 5:03 pm

    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Kevin
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1402
    GeregistreerdCOLON zo feb 01, 2009 3:35 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo

    Re: koelvloeistof

    door Kevin » za aug 27, 2011 5:07 pm

    Welkom!
    Ik zit geloof ik meestal 1 streepje onder het midden.
  • Avatar gebruiker
    etienne
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1222
    GeregistreerdCOLON di aug 26, 2008 5:56 pm
    WoonplaatsCOLON brunssum limburg (nl)

    Re: koelvloeistof

    door etienne » za aug 27, 2011 8:37 pm

    bij mij komt hij ook nooit hoger dan een streepje onder het midden.
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    Re: koelvloeistof

    door jantje » ma aug 29, 2011 9:23 am

    Welkom op het forum.

    De koelvloeistof temperatuur moet op 1 streepje onder het midden staan als de motor op warm is en daar blijven. Dit gaat tamelijk snel als er geen wijzigingen zijn aangebracht aan het systeem.

    Toch best de zaak controleren (verlies je koelvloeistof ? hoe zit het met de olie en de olietemperatuur ?)
    vind je plasjes kloeivloeistof onder de wagen na een tijd stilstand?

    Veel succes met de zoektocht
    Brooklands F van 1998
    geoptimaliseerd met LLW-kit, lowering pins en K&N luchtfilter
    Daily: Jaguar XE
BUTTON_POST_REPLY 5 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten