BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1
Sensor
  • Avatar gebruiker
    pim123
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di jul 12, 2011 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Delft

    Sensor

    door pim123 » di aug 23, 2011 9:35 pm

    Onder het motto Better Safe Than Sorry denk ik erover een koelvloeistofniveaudetector te plaatsen in mijn MGF.
    Nou zijn dat hele sets incl. nieuw tankje en kosten die al gauw bijna EUR 200,-
    Als je nou een gaatje boort in het bestaande tankje en je plaatsts zo'n ding ( http://www.elektronicawinkelonline.nl/c ... 01000.html ) ...
    Werkt dat dan ook ?
  • philipvanv
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 526
    GeregistreerdCOLON ma feb 16, 2009 7:51 pm

    Re: Sensor

    door philipvanv » di aug 23, 2011 10:34 pm

    Alleen de sensor waarschijnlijk niet ;) Als je zoekt zal je wel diy-instructies vinden om het helemaal zelf te maken, maar ik kan het je verzekeren: de set van B&G is super en zo eenvoudig te plaatsen. Respect natuurlijk als je de moeilijkere weg kiest en zelf iets maakt ;)
  • Avatar gebruiker
    pim123
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 70
    GeregistreerdCOLON di jul 12, 2011 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Delft

    Re: Sensor

    door pim123 » di aug 23, 2011 11:05 pm

    mmm, die set is ook nog eens veel goedkoper als die ik tot nu toe had gevonden.
    En ze geven er ook nog een ge-illustreerde handleiding bij ...
    Ok, je hebt me overtuigd :D
    Laatst bijgewerkt door 1 op pim123, in totaal 0 keer bewerkt.
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: Sensor

    door RemcovanKuilenburg » wo aug 24, 2011 12:08 am

    Ik zou daar niet op besparen maar gewoon voor de goeie gaan.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    jantje
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 574
    GeregistreerdCOLON di jul 17, 2007 3:41 pm
    WoonplaatsCOLON Laarne (België)

    Re: Sensor

    door jantje » wo aug 24, 2011 9:17 am

    ik heb zo'n setje van B&G zelf geplaatst (groupsbuy geweest, misschien heeft iemand nog een setje over?) en de plaatsing is een fluitje van een cent.
    Wat wel veel werk was, was het nadenken over de plaats van het lampje
    ik koos er uiteindelijk voor om in de middenconsole te plaatsen (daar kon ik er met mijn boormachine aan) :)
    Leuk werkje en inderdaad de handleiding spreekt voor zichzelf
    Niet vergeten na het plaatsen te controleren of de achteruitrijlichten het nog doen (daar neem je namelijk stroom)
    Brooklands F van 1998
    geoptimaliseerd met LLW-kit, lowering pins en K&N luchtfilter
    Daily: Jaguar XE
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Sensor

    door ovi » wo aug 24, 2011 3:47 pm

    Op één dag besloten van zo'n set te kopen en hem ook nog is geplaatst? :-s
    Dat moet een wereldrecord zijn! :mrgreen:
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: Sensor

    door Rick » wo aug 24, 2011 9:19 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColonIk zou daar niet op besparen maar gewoon voor de goeie gaan.

    Ik heb eerst ook een "goedkope" versie gehad, maar heb inmiddels ook al weer een tijd die van B&G. Goedkoop is duurkoop.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
BUTTON_POST_REPLY 7 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten