Coen schreefColonJupilerman schreefColon´k benhet niet eens met de "namaak" van Mike satur, Mike kwam één jaar eerder op de markt met z´n raampje. Dus MGR zijn de apen
Sorry, maar de poll is niet meer aan te passen
toch wel

Coen schreefColonJupilerman schreefColon´k benhet niet eens met de "namaak" van Mike satur, Mike kwam één jaar eerder op de markt met z´n raampje. Dus MGR zijn de apen
Sorry, maar de poll is niet meer aan te passen

Bruno schreefColonCoen schreefColonJupilerman schreefColon´k benhet niet eens met de "namaak" van Mike satur, Mike kwam één jaar eerder op de markt met z´n raampje. Dus MGR zijn de apen
Sorry, maar de poll is niet meer aan te passen
toch wel


Mijn ruitje is al een beetje dof


TF 135 Elegance / Midget


Bruno schreefColonhoeveel aandelen had je er weer van gekocht ? Alle 2 ?![]()
![]()
TF 135 Elegance / Midget
mgf74 schreefColonIk heb bij www.cabrioletkappen.com een prijs laten maken, en deze
kwam op 950€ btw in + geplaats en 1 jaar garantie. Dat is niet veel
denk ik, en het was ook met de gelazen ruit !



cabrioletkappen.com schreefColonBeste MG-F liefhebbers,
Wij leveren een unieke 1-delige softtop met verwarmde achterruit voor 1235 euro incl. plaatsing, btw en 1 jaar garantie, en in diverse kleuren leverbaar.
Deze kan gewoon op het bestaande frame geplaatst worden. Echter de auto moet wel vanaf 1998 zijn.
Zie hier de foto's:
http://nl.msnusers.com/fotoscabrios/shoebox.msnw
Groeten
www.cabrioletkappen.com

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.