Wiellager rechts achter versleten
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

Re: Wiellager rechts achter versleten

door R.de.heus » wo jul 20, 2011 8:55 am

ik ben al poosje bezig met wiel lagers heb ze toevallig van het weekend weer allemaal vervangen het is niet heel veel werk als je alles er onder vandaan haalt en je een lager pers heb idd
    maar controleer de wielnaaf erg goed ik had 2 lagers vervangen 2 dagen later weer een herrie bleek het lager pakte niet goed op 1 van de lager schalen waardoor de ene helft van het lager draaide en de andere helft draaide de naaf door het lager dus gelijk weer alles kapot let wel de naaf is een duur grapje maar de naven en de lagers voor achter zijn allemaal het zelfde en uitwisselbaar.
    veel succes er mee
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

Re: Wiellager rechts achter versleten

door Carl » di jul 26, 2011 11:27 pm

Luc schreefColon@ Bruno. dit van mij was dus niet versleten want de F passeerde de keuring zonder problemen :)

Dit is een compleet foute veronderstelling die mij enorm veel tijd gekost heeft. Mijn lager lag uit elkaar en de auto passeerde de keuring vlotjes. en ik maar naar andere oorzaken zoeken....
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!