

Hi Remco,
Just to let you know the last person has now just paid (Thomas) by Paypal
Regards,
Dave



RemcovanKuilenburg schreefColonHet is al lang onderweg. Vorige week al trouwens dus kan het deze week wel hier in huis hebben.


RemcovanKuilenburg schreefColonIk heb goed nieuws en slecht nieuws.
ZE ZIJN BINNEN. Net even snel uitgepakt en 1 met gaten en 8 zonder gaten. Dus we kunnen gaan rondbrengen. Zou een ieder even een PM kunnen sturen met adres gegevens en als je in Belgie woont even doorgeven dat je het bij Bruno gaat halen.
Nu het slechte nieuws. Ze zijn allemaal grijs







RemcovanKuilenburg schreefColon
Thomas. Volgende week zit ik in de buurt bij een klant. Uit mijn hoofd woensdag of donderdag. Ik laat het je volgende week weten wanneer ik langs kom.

Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.