





Carl schreefColonHet vervangen van de draagarmen is wel een serieuze klus... je moet namelijk het subframe iets laten zakken om aan de achterste bouten te geraken. Ik zou er niet aan willen beginnen zonder een degelijke brug.

Edgecrusher schreefColonGewoon op een paar steuntjes en een krik gedaan.
Is wel een aardig karwei en een brug is inderdaad veel makkelijker.
Maar niet onmogelijk!




TL-Rev schreefColonVia Satur had ik ze voor 55 pond p/st....maar goed, dat is voor TS een beetje mosterd na de maaltijd!
En ik heb ze via de naad aan de zijkant vol gespoten met tectyl, gaatje boren zou ik persoonlijk niet zo snel doen.



Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.