BUTTON_POST_REPLY 339 berichten
MGF snel?
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: MGF snel?

    door BlackFox » wo mei 25, 2011 5:53 pm

    Zo heb ik een vriend van me ook eens laten rijden (best grappig trouwens, het leek wel alsof 'ie opnieuw moest leren rijden), en op een rotonde is 'ie ook gewoon van zijn bedrijfswagen om gewoon gas te kunnen geven en dat het dan onderstuurd en dat 'ie dan maar gas moet los laten... met de F kwam 'ie er snel achter dat dat geen goed idee is :devil-(
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Maupie
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON di mei 03, 2011 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON ede

    Re: MGF snel?

    door Maupie » do mei 26, 2011 7:38 pm

    Er zitten champiro bax 185/55/r15 .. Onder. Nog nooit eerder van gehoord. Zal wel made in tokkie wokie zijn denk ik.
  • Maupie
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON di mei 03, 2011 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON ede

    Re: MGF snel?

    door Maupie » vr mei 27, 2011 10:54 am

    Kent iemand dat merk banden??
    Tis echt niet normaal als het maar effe gedruppeld heeft, dan lijkt het of ik op de schaats baan beland ben met mijn f
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    Re: MGF snel?

    door lucas » vr mei 27, 2011 11:10 am

    Maupie schreefColonEr zitten champiro bax 185/55/r15 .. Onder. Nog nooit eerder van gehoord. Zal wel made in tokkie wokie zijn denk ik.


    euh... champieter ken ik wel :wink:

    http://www.gt-tires.com/indonesia/index.asp?language=1&page=0
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: MGF snel?

    door BlackFox » vr mei 27, 2011 11:59 am

    Heb ook Champiro's onder mijne gehad. Waren nog "ok" in het droge, alleen vrij hard en rumoeriger in vergelijking met mijn Toyo's. Sleten ook niet :|
    Bij harder rijden durven ze heel onverwacht uit de hoek komen, dan komt natuurlijk de kwaliteit boven.
    En in de regen is het inderdaad helemaal hopeloos, absoluut niet te vertrouwen.
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Maupie
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 35
    GeregistreerdCOLON di mei 03, 2011 11:05 pm
    WoonplaatsCOLON ede

    Re: MGF snel?

    door Maupie » vr mei 27, 2011 1:41 pm

    Dus die moeten er maar een keer af..
    Het profiel zit er nog goed op. :D
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: MGF snel?

    door Andros » vr mei 27, 2011 1:53 pm

    Mijn TF brak vanmorgen op een T-splitsing ook ineens uit toen ik naar links draaide. Sinds ik de Toyo's heb nog geen enkel grip probleem gehad maar de eerste regen na een droge periode is altijd uitkijken natuurlijk.
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: MGF snel?

    door BlackFox » vr mei 27, 2011 3:45 pm

    Maupie schreefColonDus die moeten er maar een keer af..
    Het profiel zit er nog goed op. :D

    Ja, dat profiel blijft er goed op, wat ik er ook mee deed slijten deden ze niet :evil:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: MGF snel?

    door BlackFox » do sep 29, 2011 9:05 am

    Gisteren wat wezen spelen met enkele vrienden van me en zo ook onze auto's eens vergeleken met elkaar.

    Eerste slachtoffer was een MX-5 1.6 (eerste model). 115pk geloof ik en toch een stukje lichter dan de F. Kreeg los op zijn doos, keer op keer :mrgreen:

    Volgende in rij was een BMW 118i, zo'n 150pk met performance einddemper, ook hier was ik verrassend genoeg sneller. Verrassend genoeg, want als ik meerij in die auto voelt die echt wel vrij vlot aan, ik zou durven zeggen sneller dan de F. Bleek dus totaal niet het geval te zijn.

    Als toetje nog een Audi A4 1.9TDI 130pk van 2005. Algemeen geweten dat die 1.9tdi's altijd minstens 130pk hebben, en vaak eerder 140-150pk. Ook hier heel duidelijk een verschil, volgens hem "vloog" ik langs hem door :lol:

    Valt toch wel op dat die nokkenassen hun werk doen, vanaf 4000 toeren werd het verschil telkens duidelijk.


    Dus een F traag? Toch niet zo ;)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: MGF snel?

    door Andros » do sep 29, 2011 9:07 am

    Mja, afgelopen zondag na het rondritje Limburg reed dat ding van jou op de snelweg ook aardig vlot door. Die modjes kunnen toch leuke dingen doen :)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: MGF snel?

    door BlackFox » do sep 29, 2011 9:31 am

    Toen ik achter jou reed moest ik me ook vaak even inhouden, maar ik weet niet of jij alles gaf natuurlijk :mrgreen:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: MGF snel?

    door Andros » do sep 29, 2011 11:21 am

    Niet constant nee, ik wil het wel een klein beetje veilig houden op de openbare weg, zeker omdat ik wist dat er bij Stein werkzaamheden waren waar je dan volgas op af gaat.
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: MGF snel?

    door ttdesign6 » do sep 29, 2011 12:33 pm

    Hebben jullie zo hard gereden toen? :wink:
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: MGF snel?

    door Andros » do sep 29, 2011 12:50 pm

    Ik rij nooit harder dan mijn beschermengel kan vliegen :)
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Bart-K
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 840
    GeregistreerdCOLON di aug 19, 2008 11:14 am
    WoonplaatsCOLON Steenbergen NB
    CONTACTCOLON

    Re: MGF snel?

    door Bart-K » do sep 29, 2011 1:38 pm

    Dan heb jij toch wel een hele snelle beschermengel :wink:
    '03 MG ZT 190+ -> my forever car!!
    '05 MG ZT 330 -> because, why not?
    '03 MG ZS 180 -> tracktoy

    You can be a child once, but immature all your life...

    https://www.facebook.com/groups/MGRoverClubNederland/
BUTTON_POST_REPLY 339 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten