BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1
Geluid wiellager en speling op stuurkogel?
  • Wiellem
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON do apr 09, 2009 8:50 am
    WoonplaatsCOLON omg 's Hertogenbosch

    Geluid wiellager en speling op stuurkogel?

    door Wiellem » wo mei 18, 2011 10:16 am

    Gisteren nieuwe banden rondom op de F laten leggen waarna ik de opmerking kreeg dat de wiellager linksachter geluid maakt en dat de er speling op de stuurkogel zit.

    Enig idee of dit problemen kan opleveren? Of meteen naar de garage?
    MGF 1.8 MY2000 BRG
    Trophy koplampen - MGTF achterlichten - Janspeed uitlaat - 52mm TTB - K&N 57i filter - 16 inch 11-spoke MGTF160 velgen - MG red AP's - Pioneer TS-WX11A Subwoofer - Rolbeugel
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: Geluid wiellager en speling op stuurkogel?

    door ovi » wo mei 18, 2011 11:07 am

    Meteen naar de garage natuurlijk! :roll:
    Met een slechte wielager wil je toch niet blijven rijden! Verbeteren gaat dit zeker niet doen en als hij moest griperen ben je nog veel verder van huis! :(
    Die speling op je stuurkogel moet je ook laten herstellen want hierdoor gaat de band aan de kant van deze speling abnormaal afslijten en ook gaat de wagen niet meer lekker sturen of rechtuit rijden. :wink:
  • Wiellem
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 338
    GeregistreerdCOLON do apr 09, 2009 8:50 am
    WoonplaatsCOLON omg 's Hertogenbosch

    Re: Geluid wiellager en speling op stuurkogel?

    door Wiellem » wo mei 18, 2011 12:31 pm

    Mja oke maar met het sturen is niks mis en de stuurkogel is 1,5 jaar geleden nog vervangen..

    Zal de garage maar eens bellen of ze snel tijd hebben.
    MGF 1.8 MY2000 BRG
    Trophy koplampen - MGTF achterlichten - Janspeed uitlaat - 52mm TTB - K&N 57i filter - 16 inch 11-spoke MGTF160 velgen - MG red AP's - Pioneer TS-WX11A Subwoofer - Rolbeugel
  • Cagivist
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 198
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 6:32 am
    WoonplaatsCOLON Groot-Bijgaarden / Vl-brabant (België)

    Re: Geluid wiellager en speling op stuurkogel?

    door Cagivist » wo mei 18, 2011 4:35 pm

    Best meteen laten veranderen, indien de boel vastloopt zijn de kosten des te groter!
  • Avatar gebruiker
    R.de.heus
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 108
    GeregistreerdCOLON za feb 19, 2011 10:23 pm
    WoonplaatsCOLON Zuidland

    Re: Geluid wiellager en speling op stuurkogel?

    door R.de.heus » wo mei 18, 2011 5:24 pm

    en erg verstandig om je wiellager in engenland te bestellen ik kan aan me vader het mail adres nog wel is vragen waar ik ze vandaan heb maar in nederland kost een lagersetje voor 1 wiel ruim 95 euro en ik had 2 lager setjes uit engenland inc verzend kosten voor 60 ofzo dat scheeld nogal
  • Rob
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1965
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 6:39 pm
    WoonplaatsCOLON Sittard

    Re: Geluid wiellager en speling op stuurkogel?

    door Rob » do mei 19, 2011 8:31 pm

    R.de.heus schreefColonen erg verstandig om je wiellager in engenland te bestellen ik kan aan me vader het mail adres nog wel is vragen waar ik ze vandaan heb maar in nederland kost een lagersetje voor 1 wiel ruim 95 euro en ik had 2 lager setjes uit engenland inc verzend kosten voor 60 ofzo dat scheeld nogal


    Bedenk wel dat er best veel kwaliteitsverschil is tussen wiellagers. Check dus wel van welke leverancier/fabrikant het lager afkomstig is. en dan blijken die 35 euri's verschil heel goed te verklaren.
BUTTON_POST_REPLY 6 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten