door zeuneke » di apr 26, 2011 10:25 pm
Hallo Allemaal,
na bijna een jaar ben ik hier nog eens terug,
wegens veel te druk weinig tijd gehad voor forums...sorry !!
Mijn madam heeft deze week ondekt dat de rechtste spiegel defekt was, hij stond los en kon zo van de wagen geschoven worden. Ik heb heel het zaakje uiteen gegooid en blijkt dat in de spiegel een veer zit en deze is dus los gekomen;blijkt dat aan de wagen kantwaar dus de harmonica rubber zit de zamac is afgescheurd; hebben jullie hier een herstel oplossing voor ? spiegel gaat blijkbaar heel moeilijk uit elkaar !
Groeten
Frank
MG B roadster 1969
Matra Murena 2.2 1981
Porsche 944 1986
MG TF 2003
Peugeot 306 cabrio Roland Garros
Peugeot 106 (werkbakje)
Peugeot 807 (werkbak)