bij het tanken knijp ik iedere keer door de handel heen alsof de tank vol is. Tanken duurt dan ook heel lang. Waar kan dit aan liggen? (ontluchting benzine tank?)
Heb dit in NL ook wel eens ja. Kwestie van de slang er een stukje minder diep in steken en dat doet ie het wel goed. Bij m'n vaste pomp net over de grens in B nergens last van, die spuit em zo vol
Disclaimer: eventuele dubbelzinnige teksten berusten louter op toeval.
als de tank vol is zou het er alleen uit kunnen komen daar waar je slang erin doet als het er aan de onderkant uit loopt is denk ik je tank of de verbinding van de tank met de vulslang lek. dan komt de brandstof dus niet zo hoog dat de mond van de slang in de brandstof komt en weet hij dus niet dat hij vol is.
Met de huidige benzine prijzen gaat het tanken bij mij ook moeizaam
Als ik de hendel helemaal in knijp dan slaat hij ook om de haverklap af maar als ik hem net niet helemaal in knijp dat blijft hij gewon lopen tot hij bijna vol is.
1999 MG F MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen