http://www.youtube.com/user/y9art
Foto's & info:
http://forums.mg-rover.org/showthread.php?t=411584




Kevin schreefColonik vind het wat minder. ook ziet deze er niet zo mooi uit...




Ultimate schreefColonJe mag er toch geen 1

Jager schreefColonUltimate schreefColon Milltek
Yeah Milltek!

D.B.C. schreefColonJager schreefColonUltimate schreefColon Milltek
Yeah Milltek!
Milltek is vele malen beter!




Murphy schreefColonAls naar het design van deze uitlaat kijkt weet je meteen waarom er maar uit een pijp rook komt.


Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.