





ttdesign6 schreefColonVooral toen het koud was zag ik een keer heel duidelijk dat toen de thermostaat open ging de meter een stukje omlaag viel (logisch eigenlijk).



Jimi schreefColonDank voor de reacties!
De afgelopen 2 dagen is de meter helemaal niet meer omhoog gekomen.
Heb zelfs het idee dat als ik contact maak dat de wijzer zelfs meer naar onderen word gedrukt.
Ik hoop op een vervuilde stekker.
Zonder dat metertje rij ik niet gerust rond.



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.