Ik wil even een goed adres (in iedergeval naar mijn mening) met jullie delen als de softtop toe is aan vervanging:
http://www.cabrioservicememelink.nlNee, ik heb hier geen belang bij, noch is het familie o.i.d. Afgelopen zaterdag ben ik vanuit Gent naar Laren gereden (jammer dat het geen opendakjesweer was....) en de rit van 2,5+ uur was het waard.
Ik ben nu weer in het bezit van een mooi, beige strak dak met een glazen ruitje. De ondernemer heeft zelf ook MGF' jes gereden en heeft er al meerdere opnieuw voorzien van een nieuw dak volgens zijn zeggen dus de ins- en outs zijn bij hem bekend.
Doe er je voordeel mee!
MGF Britisch Racing Green, Abingdon uitvoering. (Nog) geen enkele mod whatsoever behalve een waxoil behandeling ;o)