Bruno schreefColonooooh ja, een verstopte kat en je auto loopt voor geen meter meer...
En dit is niet te merken als je motor stationair loopt, en de auto in zijn vrij gas geeft?

Bruno schreefColonooooh ja, een verstopte kat en je auto loopt voor geen meter meer...


Remieme schreefColon:oops: Denk dat ik voortaan maar beter zwijg in het technische gedeelte
FF gespiekt bij Dieter op z'n site en inderdaad ook ontdekt dat het om een mems3 moet gaan hier http://www.mgfcar.de/epc/1662.htm


davek schreefColon
En dit is niet te merken als je motor stationair loopt, en de auto in zijn vrij gas geeft?

Bruno schreefColondavek schreefColon
En dit is niet te merken als je motor stationair loopt, en de auto in zijn vrij gas geeft?
Niet noodzakelijk, sterker nog, veelal niet, enkel in vollast is het een verschrikking, zo'n verstopte kat.

davek schreefColonNoodloop wat is dat?

davek schreefColonBruno schreefColoninderdaad,, dit is een Mems3 model, met de 2 bobijnen op de kop. Geen rotor is dus geen definitie voor MPI.
Het gaspedaal, in inlaatlijn is een optie, maar ik zou eerder kijken naar de uitlaatlijn : Katalysator niet verstopt ?
Ik zat inderdaad ook te denken aan de Cat, kan dit zoveel verschil uitmaken?
Verder loopt hij heel netjes stationair.



Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.