BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1
Black Box?
  • paro
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 1
    GeregistreerdCOLON vr maart 18, 2011 11:22 pm

    Black Box?

    door paro » za maart 19, 2011 2:29 pm

    Beste MG liefhebbers,

    Sinds kort is er een probleem met mijn elektrische ruiten van mijn TF. Via een bevriende garagist zijn we erachter gekomen dat hier gaat omtrent een klein zwart doosje achter de radio, die je ook nodig hebt om de motor te starten.
    Op een autokerkhof zijn we uiteindelijk aan zo'n nieuw zwart doosje gekomen, maar de garage krijgt het niet geïnstalleerd omdat er geen info over is... Het lijkt mij een raar verhaal. Iemand een idee hoe ik dit probleem opgelost krijg? Ik heb we de chassisnummer van de auto waar het uit komt.
    Zou ik dat ergens kunnen opvragen?

    Alvast bedankt!
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    Re: Black Box?

    door mrcarribean » za maart 19, 2011 3:13 pm

    paro schreefColonBeste MG liefhebbers,

    Sinds kort is er een probleem met mijn elektrische ruiten van mijn TF. Via een bevriende garagist zijn we erachter gekomen dat hier gaat omtrent een klein zwart doosje achter de radio, die je ook nodig hebt om de motor te starten.
    Op een autokerkhof zijn we uiteindelijk aan zo'n nieuw zwart doosje gekomen, maar de garage krijgt het niet geïnstalleerd omdat er geen info over is... Het lijkt mij een raar verhaal. Iemand een idee hoe ik dit probleem opgelost krijg? Ik heb we de chassisnummer van de auto waar het uit komt.
    Zou ik dat ergens kunnen opvragen?

    Alvast bedankt!



    hey
    het zwart doosje waar hier sprakevan is denk ik de ccu central control unit, bij mijn weten gaan daar de ramen niet echt over ik zou eerder is gaan kijken of de bedrading tussen deur en carroserie niet door is want dat komt wel is voor.
    die ccu heb ik nog nooit stuk geweten, eventueel in de deur zit ook een relais die de ramen aanstuurt en die durven ook wel is mankeren.

    grtz
    mrcarribean
    8) 8) 8)
    real mini 1998 65 PK
    honda amigo 1974 4 PK
    mobilette 1978 ? PK
    landrover defender 2010 122 pk en enorm veel koppel
    honda novio 1971 4 PK
    rover streetwise 105 pk diesel power
    mgf brg 1997 125 pk
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: Black Box?

    door Bruno » za maart 19, 2011 4:35 pm

    Tenslotte als je al een 5AS vervangt, moet je deze matchen aan de Mems met een T4.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    bartje01
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 78
    GeregistreerdCOLON vr jul 11, 2008 6:57 pm
    WoonplaatsCOLON Almelo (O) NL

    Re: Black Box?

    door bartje01 » za maart 19, 2011 7:55 pm

    Heb vorig jaar ook problemen gehad met het openen en sluiten van de deurramen. Met name het raam aan de bestuurderszijde wilde niet meer sluiten. Heb het mechanisme in de deur ingevet en heb de knop voor het openen en sluiten van het raam uit elkaar gehaald en schoongemaakt. (Pas op er zit een veertje in die weg kan springen.) Daarna weer in elkaar gezet en het raam ging weer prima op en neer. succes.
BUTTON_POST_REPLY 4 berichten Pagina 1 van 1

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten