Bruno schreefColonTrouwens levenlange garantie heb je gewoon bij elk A-merk.
Levenslang is niet meer nodig, de helft zit er al ruim op.

Bruno schreefColonTrouwens levenlange garantie heb je gewoon bij elk A-merk.
Brooklands schreefColonBruno schreefColonTrouwens levenlange garantie heb je gewoon bij elk A-merk.
Levenslang is niet meer nodig, de helft zit er al ruim op.




wimk schreefColon:devil-(
Wie weet ooit... eerst mijn eigen B GT opknappen
Bruno schreefColonTZo zijn bv. de ratels van Facom niks waard.
Goed gereedschap is half werk,....maar t'kost wel wat ! Wik en weeg, en maak uw keuze, maar koop zeker geen Aldi-, Lidl-, Gamma-brol, want dat is gewoon weggegooid geld mijns inziens. Koop eerder iets "tussen in".



Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.