


Bruno schreefColon
Vanbuiten weet ik het niet, maar het staat er zeker in tussen 2 pijltjes bv : >ABS< , of >PP< etc...

Tukker schreefColonMijn voorbumper was van ABS

Brooklands schreefColonTukker schreefColonMijn voorbumper was van ABS
En je voorbumper was nog de originele?

Tukker schreefColonMijn voorbumper was van ABS en de spuiter wou hem niet met garantie herstellen omdat zij daar slecht ervaringen mee hadden.

Bruno schreefColonTukker schreefColonMijn voorbumper was van ABS en de spuiter wou hem niet met garantie herstellen omdat zij daar slecht ervaringen mee hadden.
Herstellen van ABS een probleem ? ik zie niet in waarom. Alles is te herstellen mits het juiste product, of het nu om lassen of kleven gaat. waarschijnlijk heeft je garagist geen ervaring met herstelling van kunststof. De voorbereiding is immers super belangrijk.
Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.