Ik vroeg me af of jullie koelventilator voor vaak aanslaat? Ik hoorde de van bijna nooit maar sinds kort als ik de auto na een rit van een half uur 2 minuten stationair laat lopen slaat de van (al) aan. Vroeg me af of dit normaal is eigenlijk?
Greetzzz
Rob

P.s koelvloeistof is gewoon op peil.


