aan te passen van het rijden zoals in Engeland naar het rijden zoals bij ons.
Zo ook bij de mijne. Alleen blijft het schuifje, zowel links als rechts, niet vast zitten
maar verloopt, zodat mijn verlichting toch weer verblindend werkt.
Herkent iemand dit en is daar een oplossing voor ? ? Of zit er niets anders op dan twee andere ( nieuwe ) units te kopen ?
Bedankt alvast !


. Ga ik gelijk doen !