






Murphy schreefColonnoem je dat sukkelen![]()
Weet je al waarom je lambasondes sneuvelen
Vergeef mijn gebrek van het ABV maar wat zijn chappen


RSV schreefColonDe f is er door gesukkeld.
Nieuwe lambasonde,nieuwe oem cat.+ nieuwe chappen.
prijskaartje 1200 euro

lucas schreefColonRSV schreefColonDe f is er door gesukkeld.
Nieuwe lambasonde,nieuwe oem cat.+ nieuwe chappen.
prijskaartje 1200 euro
Amaai, niet niks eh Benny.... en wat met "gesukkeld" ? Was het ondanks alle herstellingen dan nog kantje boordje ?


RSV schreefColonLambasonde 3de jaar op rij stuk
Wat kan hier de oorzaak van zijn?


Bruno schreefColonBenny heeft een Mems2 dus kan er weinig aan "getuned" zijn.
De olie is het "gouden spul" van de berg denk ik, en olieverbruik is er IMO niet als ik het me goed herinner.


Bij de eerste keurder mocht ik dus geen gas geven en CO 4. De dag erop terug gegaan en bij deze mocht ik dan wel een beetje gas geven en CO perfect!Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.