















Bruno schreefColonbuiten mijn topic : Indien je airco hebt, kan het ook liggen aan het darmpje dat de condens van je verdamper dient af te voeren naar buiten. Indien dit darmpje loszit (gebeurd zeer dikwijls), gewoon het darmpje terug onderaan op de zwarte box schuiven aan het voeteinde van de passagier (je ziet het zitten zonder iets te demonteren).
Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.