










Ian schreefColonPirelli's zijn ook goed dacht ik?(duurder)



mgf_stefke schreefColonsportief![]()
dan zou ik toch ook naar toyo of pirelli gaan
of bridgestone type potenza
welke merk van banden heb je op de voorkant van je mg?

Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.